poniedziałek, 12 lutego 2018

Prośba o przekazanie 1%



Niedawno dziękowałam w imieniu Mamy chłopców za wszystkie przekazane pieniążki z wpływu 1% na konto Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, pod opieką której są chłopcy, a już nastał czas na kolejną prośbę. Proszę więc z całego serca o przekazanie swojego 1%  na konto chłopców. 
Ostatnnio nie piszę zbyt często, to fakt, ale jak tylko nadarzy się w moim prywatnym życiu luka staram się uczestniczyć w życiu chłopców. Niestety obecnie nie jestem w stanie opisywać na bieżąco co się dzieje u chłopców, ale zapewniam, że chłopcy tak jak i ich mama walczą dzielnie o normalne życie w społeczeństwie. 
W dniu dzisiejszym chłopcy zakończyli 10 - dniowy turnus terapeutyczny u ukraińskiego lekarza Dr Vitaly Ven – Traumatologa. W weekend uczestniczyłam wraz z Magdą w zajęciach i powiem szczerze podziwiam chłopców. Nie jestem pewna czy ja jako osoba dorosła podołałabym wszystkim zabiegom, którym poddawani są chłopcy. Oczywiście zajęcia nie odbywają się z uśmiechem na twarzy chłopców: jest płacz, bicie, plucie, kopanie. Niestety ciężko jest patrzeć jak w przeciągu dwóch godzin zmieniają się wciąż terapeuci, którzy, a to masują chłopców, podłączają do kolejnych bioprądów, wykręcają głowę, obstukują młoteczkami, masują żuchwę lub też aplikują kolejny zastrzyk jak nie w szyję to w pupę. Ciężko mi ocenić tą sytuację, ale widząc liczbę osób, która przyjeżdża na terapię z całej Polski, wiem jedno, mając dziecko niepełnosprawne rodzice zrobią wszystko, spróbują każdej metody, która może dać ich dzieciom szansę na normalne lub chociaż trochę normalne życie.
Walka o usamodzielnienie chłopców trwa, jak długo? Ciężko określić, ale trzeba próbować. Rozmawiając z jedną z uczestniczących w zajęciach mam dowiedziałam się, że ich syn obecnie był już na siódmych zajęciach obecnie już mówi. Jest więc nadzieja, że i chłopcy zaczną. Żeby jednak Jaś i Staś mogli nadal uczestniczyć w różnych zajęciach musimy im pomóc oddając dla nich 1%. Bardzo więc proszę, pomóżmy chłopcom zebrać pieniądze na kolejne turnusy oraz zajęcia w których uczestniczą. Wszystkie zajęcia w  których obecnie biorą udział, szczegółowo pisywałam w poście „Mieszkam w mieście za wielką górą...”
Proszę, bardzo proszę, nie znieczulajmy się na nieszczęście innych, pomóżmy im walczyć o normalność dla ich dzieci. 

Ponieważ obecnie zmienił się w rubryce "Informacje uzupełniające" cel szczególowy 1% należy zwrócić uwagę na nr tj. 12709 Stanisław, Zbigniew, Jan Brzezińscy, a dla utrwalenia wklejam aktualny formularz, oraz kilka zdjęć i film z weekendowych zajeć.









Brak komentarzy: